Talaria Sting Pro TL5500 Road Legal L1e – Performanță și Libertate pe Două Roți
Descoperă Talaria Sting Pro TL5500, un vehicul electric inovator, perfect pentru cei care caută o combinație între putere, autonomie și libertatea de a circula legal pe drumurile publice. Cu un design modern și tehnologie avansată, acest model L1e aduce o experiență de condus unică, ideală atât pentru oraș, cât și pentru traseele off-road ușoare.
Specificații cheie:
Motor puternic de 5500W – accelerație rapidă și performanță constantă
Autonomie extinsă – perfect pentru deplasări zilnice sau aventuri prelungite
Baterie de înaltă capacitate – timp de încărcare optimizat și durabilitate ridicată
Cadru ușor din aluminiu – rezistență și manevrabilitate superioară
Suspensie performantă – confort maxim pe orice tip de teren
Legal pentru drumuri publice – certificat L1e pentru utilizare în oraș
Specificații
Material șasiu: aliaj de aluminiu 6061 T4 & T6
Metodă de procesare: forjare sub presiune de 6.000 tone
Tratament de suprafață: anodizare
Far: LED
Furcă față: aer reglabil + arc dublu (curse de 220 mm)
Amortizor spate: reglabil, cursă de 85 mm cu legătură
Dimensiuni roți: 1,4 × 19 in. față / 1,6 × 19 in. spate
Anvelope: față 70/100-19 / spate 80/100-19 (off-road)
Autonomie maximă: 100 km la 25 km/h (62 mile la 15 mph)
Greutate netă: 76 kg (159 lbs) cu baterie
Dimensiuni vehicul: 1.880 × 770 × 1.088 mm (74 × 30,3 × 42,8 in.)
Înălțime șa: 840 mm (33,1 in.)
Ampatament: 1.250 mm (49,2 in.)
Lățime ghidon: 760 mm (29,9 in.)
Garda la sol: 300 mm (11,8 in.)
Unghi maxim de urcare: 45°
Sarcină maximă recomandată: 100 kg (220 lbs)
Frâne: hidraulice față/spate, cu 4 pistoane îmbunătățite
Disc frână: 220 mm × 3 mm
Tensiune nominală: 72 V DC
Viteză maximă: limitată din fabrică la 45 km/h
Cuplu: 500 N·m (pinion 48T)
Putere nominală: 5,5 kW (nelimitată)
Putere de vârf: 13,4 kW (nelimitată)
Moduri de putere: Eco / Sport / Hyper
Pachet baterie: 72 V, 40 Ah
Celule baterie: Samsung 50S
Display: TFT – viteză, nivel baterie, tensiune, odometru
Frânare regenerativă: reglaj în 4 trepte + manetă de frână regenerativă
Tip motor: DC IPM
Poziție montaj: centrală
Răcire motor: cu aer
Transmisie primară: cutie de viteze
Transmisie finală: lanț 428-108L
Pinion spate: 48T