Politica de Livrare

COSMA PROJECT SRL efectueaza livrari pe teritoriul Romaniei folosind serviciile de curierat ale unei compabii terte.

Toate prețurile aferente produselor comercializate prin intermediul 070.ro sunt exprimate în RON sau EUR.

Termenul maxim de livrare este de 1-2 de zile pe teritoriul Romaniei de la data confirmării comenzii. În cazul în care nu se poate livra comanda în acest termen, vom contacta clientul și vom stabili de comun acord un alt termen de livrare.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de către dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Vă rugăm să luați în calcul orele obișnuite pentru livrare, respectiv intervalul 9-17, atunci când stabiliți adresa pentru livrare (acasă, la serviciu).

COSMA PROJECT SRL, societatea vânzătoare a produselor promovate prin intermediul site-ului 070.ro, nu este răspunzătoare pentru expedierea întârziată, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea: blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, accidente), surpări de teren, căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus; cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc.; cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea in proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc.

Prețul și modalitatea de plata sunt specificate în cadrul comenzii. COSMA PROJECT SRL, în calitate de vânzător, va emite către dumneavoastră, în calitate de cumpărător, o factură pentru produsele livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislația în vigoare.

Prin trimiterea comenzii, vă exprimați acordul de a primi factura în format electronic, prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în comandă.

Puteți achita contravaloarea produselor 070 astfel:
• online, cu card bancar. Tranzacția va fi procesată securizat, prin intermediul MobilPay. Carduri acceptate: Visa și MasterCard.
• transfer bancar.

Pentru a va oferi securitatea platilor, toate platile noastre sunt procesate în mod sigur de catre NETOPIA Mobilpay.

Politica de Retur

Produsele achizitionate la distanta:

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

 
 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care odata utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.

Rambursarea sumei achitate:
 Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data notificarii SC COSMA PROJECT SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat de catre client.


 SC COSMA PROJECT SRL. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC COSMA PROJECT RL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Politica de returnare a produselor, conform O.G. 34/2014 , se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, deasemenea produsele care nu mai pot fi reutilizate nu se accepta ca retur.

Incheierea contractului la distanță se consideră încheiat atunci cînd clientul a primit o confirmarea prin e-mail.

Returnarea produselor cu defecte

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail contact@070.ro, in termen de 24 de ore de la primirea produsului. In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 24 de ore de la livrare, produsul nu va fi inlocuit.

Alte mentiuni legate de returnarea produselor

Nu se pot returna urmatoarelor categorii de produsele:
– Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, sau uzura
– Produse aduse pe comenzi speciale.

– Produsele, componentele sau accesoriile care odata utilizate nu mai pot fi refolosite.

– Cauciucurile rulate sau consumabilele cumparate separat sau cele care fac parte componenta a produselor, contravaloarea acestora din urma se va scade din valoare produsului returnat.

 In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.